Predmetom zákazky je zabezpečenie technických služieb podpory a údržby diela Dátové centrum Ministerstva školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky (ďalej len DC) na obdobie troch rokov. Vzhľadom na komplexnosť a architektonickú zložitosť diela musí byť nadštandardná podpora a údržba kontinuálna a nesmie sa prerušiť. Služby dodávateľ vykonáva cez vzdialený prístup alebo priamo u verejného obstarávateľa (on-site) v mieste inštalácie a prevádzky DC.
Súčasťou predmetu zákazky je poskytovanie podpory a údržby diela DC pri odstraňovaní chýb a/alebo porúch resp. poskytnutie náhradného riešenia, poskytovanie služieb v súvislosti s posudzovaním a riešením chýb, ktoré boli spôsobené nesprávnym fungovaním softvérov tretích strán, testovanie a implementácia patchov na základe požiadaviek verejného obstarávateľa, prevádzkovanie help-desku, údržba a periodické kontroly a monitoring.
Predmetom zákazky je tiež poskytovanie podpory a/alebo operatívnych zásahov resp. zmien v existujúcej funkcionalite DC z dôvodu úprav nastavení existujúcich funkcionalít DC, ktoré vyplývajú zo zmien v legislatíve alebo z dôvodu požiadaviek kľúčových používateľov zaevidovaných v centrálnom help-desku, z dôvodu vykonania špecifických systémových transakcií a nastavení, z dôvodu riešenia chýb vo spôsobených používateľmi alebo systémami tretích strán, z dôvodu zmien, úprav, modifikácie existujúcich funkcionalít a konzultačné služby a zaškolenie kľúčových používateľov a koncových používateľov v súvislosti so zmenami a úpravami existujúcich funkcionalít.