Predmetom zákazky je vytvorenie Informačného systému obchodného registra, ktorý plne nahradí existujúce riešenie a
zároveň pokryje všetky očakávané legislatívne a procesné zmeny súvisiace so službami obchodného registra a
aktuálnymi potrebami modernizácie týchto služieb. Výsledkom implementácie nového Informačného systému
obchodného registra sa zabezpečí vytvorenie jednotného metodického a procesného biznis modelu zabezpečenia výkonu všetkých registrových, integračných a podporných agend, predovšetkým súčasných agend obchodného registra (s integráciou na Systém prepojenia centrálnych registrov, obchodných registrov a registrov spoločností (ďalej aj BRIS), ako aj s integráciou na iné registre ako napríklad centrálny register zmlúv, register partnerov verejného sektora) a registra diskvalifikácii. Cieľom vytvorenia Informačného systému obchodného registra bude aj zvýšenie kvality, štandardu a dostupnosti e-Government služieb pre podnikateľov, zlepšenie celkovej dostupnosti dát verejnej správy vo forme otvorených dát. Projekt - Informačný systém obchodného registra zahŕňa najmä: analýzu, vývoj, testovanie, nasadenie, školenie, konzultáciu, systémové integrácie, bezpečnosť a prevádzkovú podporu a ďalší rozvoj. Súčasťou dodávky je prevádzková podpora počas 5 rokov od odovzdania systému do produkčnej prevádzky.