Predmetom zákazky je
- dodanie softvérového riešenia na zabezpečenie elektronických služieb Štátneho fondu rozvoja bývania
- podpora prevádzky a údržba dodaného softvérového riešenia po dobu 5 rokov odo dňa odovzdania diela do produkčnej prevádzky
- ďalší rozvoj dodaného softvérového riešenia po dobu 5 rokov odo dňa odovzdania diela do produkčnej prevádzky.
Komplexné riešenie pre poskytovanie elektronických služieb Štátneho fondu rozvoja bývania pozostáva hlavne z nasledovných častí:
Analýza a návrh procesného modelu poskytovania elektronických služieb, vrátane procesného modelu elektronického spracovania agendy objednávateľa počas životného cyklu poskytovania podpory vo forme úveru.
Dodanie informačného systému pre poskytovanie elektronických služieb a elektronizáciu úkonov počas životného cyklu poskytovania podpory. Elektronické služby budú poskytované žiadateľom o podporu (občania SR, fyzické a právnické osoby) a budú zabezpečovať hlavne:
- podanie žiadosti o podporu
- aktualizáciu údajov, dokladovej časti a technickej dokumentácie v procese posudzovania žiadosti
- oznámenie rozhodnutia o poskytnutí podpory
- prípravu a podpis zmluvy o poskytnutí podpory
- oznámenie o otvorení čerpacích a splátkových účtov
- podanie žiadosti o čerpanie úveru
- zmeny údajov určených osôb v procese čerpania úveru
- oznámenie o stave splácania podpory
- zmeny v úverových zmluvách
- oznámenie o nesplácaní podpory výzva na úhradu dlhu
- oznámenie o vzniku pohľadávky
- výzvy na dodržiavanie zmluvných podmienok
- konanie o odstúpení od zmluvy
- predčasné splatenie úveru
- oznámenia a žiadosti v súvislosti so súdnym konaním
- žiadosti a oznámenia pri neštandardnom splácaní úveru splátkové kalendáre
- hlásenia a oznámenia o energetickej efektívnosti
- konanie o vyhodnotení štátnej pomoci
- oznámenia a žiadosti v súvislosti so správnym konaním a udeľovaním sankcií.
Komplexná dodávka informačného systému pre poskytovanie elektronických služieb zahŕňa analýzu, návrh architektúry, implementáciu riešenia, testovanie, nasadenie do produkčnej prevádzky a školenie užívateľov a administrátorov informačného systému vrátane 5-ročnej podpory prevádzky, údržby a rozvoja celého riešenia.
Elektronické služby budú poskytované novým klientom, aj klientom s aktívnym úverovým vzťahom, dodávka riešenia bude zahŕňať migráciu údajov z existujúceho informačného systému do dodávaného IS pre poskytovanie elektronických služieb a elektronizáciu úkonov počas životného cyklu poskytovania podpory.
Súčasťou riešenia je aj OCR a postprocesing elektronických spisov klientov ŠFRB a dodávka pracoviska pre elektronizáciu dokumentácie.
Súčasťou dodávky je bezpečnostný projekt celého riešenia, dodanie paragrafového znenia návrhu novely zákona o ŠFRB s úpravami potrebnými pre zosúladenie aktuálne platného zákona o ŠFRB s platnou legislatívou súvisiacou s úpravami informačného systému a činnosti ŠFRB pri poskytovaní elektronických služieb, integrácia dodávaného riešenia s existujúcim systémom pre správu registratúry a integrácia dodávaného riešenia s existujúcim systémom pre výmenu údajov s IS partnerskej banky.
Riešenie bude súčasťou integrovaného informačného systému verejnej správy a musí zabezpečiť integráciu s ÚPVS.
Predmetom zákazky nie je dodávka hardvérovej a sieťovej infraštruktúry potrebnej pre prevádzku dodávaného IS, riešenie musí byť plne virtualizované.